Karolina Gołębiewska znana w sieci głównie jako Stylizacje lub Hejłobuzy – bo to na koncie o takiej nazwie tworzy content razem ze swoim mężem, jest jedną z pierwszych polskich Youtuberek. Swój profil założyła w 2010 roku i od tamtej pory nie zwalnia tempa, wciąż ciesząc się popularnością jako jedna z najbardziej wpływowych influencerek polskiego internetu. Warto jednak przekonać się, jak zaczynała Karolina i jak obecnie kształtuje się jej kariera.
Na Youtubie od 2010 roku
Karolina założyła profil na Youtubie w najlepszym możliwym czasie, czyli w 2010 roku. W tamtych latach media społecznościowe nie cieszyły się w Polsce jeszcze tak dużą popularnością, a więc ciekawych treści nie było zbyt wiele. Wystarczyło tworzyć estetyczne i angażujące filmiki, aby obserwatorów stale przybywało. Karolina postanowiła wykorzystać te okoliczności i skupić się na tym, co sprawiało jej największą radość, a mianowicie na contencie beauty. Jak sama kiedyś przyznała, na początku bardzo lubiła oglądać amerykański Youtube i to właśnie on stanowił dla niej największą inspirację. Dzięki temu zauważyła, że w polskim internecie brakuje tematyki włosowej, tak chętnie poruszanej za granicą. Influencerce brakowało treści dotyczących pielęgnacji włosów, ciekawych upięć i fryzur. Właśnie dlatego postanowiła podzielić się z Polkami swoją wiedzą w tym zakresie. Później naturalnie doszły do tego wszystkie pozostałe tematy powiązane z contentem beauty.
foto: https://www.instagram.com/stylizacje/?hl=pl
Tworzenie treści z mężem Darkiem
Gdy w życiu Karoliny pojawił się jej partner Darek – który później został jej mężem, influencerka, która była już dość znana w sieci, postanowiła tworzyć treści wraz z nim. Taki content przypadł do gustu jej odbiorcom i właśnie tak narodziło się konto Hejłobuzy. W dużym stopniu odeszło ono od tematyki beauty, ponieważ influencerzy zaczęli wykorzystywać je bardziej do publikowania daily vlogów i urywków ze swojego życia. Fakt, że kamera towarzyszyła im na co dzień sprawił, że Karolina i Darek szybko stali się jednymi z najpopularniejszych vlogerów w Polsce. Widzowie pokochali ich challenge i luźne opowieści. Rosnąca sława sprawiła, że zaczęli zastanawiać się nad tym, jak dodatkowo zmonetyzować swój sukces.
foto: https://www.instagram.com/stylizacje/?hl=pl
Liczne biznesy i współprace
Patrząc na Karolinę, aż trudno uwierzyć, że kiedyś, jak sama przyznała, peszyło ją występowanie przed kamerą. Influencerka jest najlepszym dowodem na to, że ambicja i systematyczność są w stanie wypracować sukces. Obecnie Karolina publikuje na wszystkich najważniejszych kanałach social mediowych i zdecydowanie nie ma obaw przed mówieniem do kamery. Jej znacząca pozycja w internecie pozwoliła jej rozwinąć swoje pasje i dzielić się z odbiorcami tym, co kocha najbardziej – modą, pielęgnacją i własnymi produktami. Karolina jest przykładem osoby, która próbowała już wielu rzeczy. Na swoim koncie ma między innymi produkcję świec, biżuterii oraz kosmetyków. Oprócz tego podejmowała się licznych współprac z topowymi markami.
Wiele osób lubi oglądać Karolinę, bo kojarzy im się ona z tak zwaną „dziewczyną z sąsiedztwa” – miłą, przystępną i dzielącą się sprawdzonymi polecajkami kosmetycznymi oraz modowymi.
Życie prywatne influencerki
Ze względu na to, że Karolina przyzwyczaiła widzów do pokazywania każdego momentu swojego życia, nie ma nic dziwnego w tym, że jej fani często interesują się jej prywatnymi sprawami aż za bardzo. W internecie pojawia się bardzo dużo teorii spiskowych dotyczących głównie jej małżeństwa, jak i samego Darka. Czy Karolina odniesie się kiedyś do tych plotek? Tego nie wiadomo, ale jak widać, nie ma to wpływu na jej twórczość internetową, ponieważ influencerka nadal pozostaje bardzo aktywna na wszystkich swoich social mediach.
foto: https://www.instagram.com/stylizacje/?hl=pl
Karolina Stylizacje to dosłownie legenda polskiego Youtube. W ciągu kilkunastu lat zyskała setki tysięcy fanów, którzy śledzą każdy jej krok i chętnie kupują polecane i tworzone przez nią produkty.